Nie samą pracą maszyna żyje 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=twLjqE7bdhw
Czasem ma też przerwę i trzeba ją wyczyścić i przesmarować. Tu pomocna będzie instrukcja producenta gdzie mamy wyszczególnione na co i kiedy zwrócić uwagę. Zabieramy się więc za pracę…
Wg. mnie nie powinno się smarować śrub regulacyjnych, tych wewnątrz maszyny. Trociny będą się tylko oklejały na nich i będą ciężko chodziły.
ja sprawdzam jeszcze1. przewody elektryczne2.stan tarczy (ew do naostrzenia)3. kalibracje culagi i przykładnicy
według mnie powinno się smarować
ale towot do łożysk łt43, łt4s3 na nic tu się zda
po każdym przekręceniu zostaje zbierany przez nakrętkę widać na filmie
lepszy był by grafitowany lub stp
a w zasadzie najlepszy był by suchy smar
w sprayu spryskujemy śrubę odczekujemy chwilę
aż odparują rozpuszczalniki obracamy i drugą stronę tak samo po odparowaniu rozpuszczalników powstaje suchy biały nalot
i to jest smar żaden pył się go nie czepi
masz racje robinson ja też proponował bym wszystkim ten smar w spreju wiem z doświadczenia naprawdę się sprawdza właściwie nadaje sie świetnie do innych żeczy polecam
Jarek-kto smaruje ten jedzie !!! Pozdrawiam!!!