288. Konserwacja pilarko-frezarki Hammer B3 Winner

Nie samą pracą maszyna żyje 🙂

 

 

Czasem ma też przerwę i trzeba ją wyczyścić i przesmarować. Tu pomocna będzie instrukcja producenta gdzie mamy wyszczególnione na co i kiedy zwrócić uwagę. Zabieramy się więc za pracę…

Comments

comments

Opublikowano na by JarekO Opublikowano w Bez kategorii

6 Odpowiedzi na 288. Konserwacja pilarko-frezarki Hammer B3 Winner

  1. Jarek Ostaszewski
  2. Adam Rochewicz

    Wg. mnie nie powinno się smarować śrub regulacyjnych, tych wewnątrz maszyny. Trociny będą się tylko oklejały na nich i będą ciężko chodziły.

  3. Grzegorz Kozioł

    ja sprawdzam jeszcze1. przewody elektryczne2.stan tarczy (ew do naostrzenia)3. kalibracje culagi i przykładnicy

  4. robinson

    według mnie powinno się smarować
    ale towot do łożysk łt43, łt4s3 na nic tu się zda
    po każdym przekręceniu zostaje zbierany przez nakrętkę widać na filmie
    lepszy był by grafitowany lub stp
    a w zasadzie najlepszy był by suchy smar
    w sprayu spryskujemy śrubę odczekujemy chwilę
    aż odparują rozpuszczalniki obracamy i drugą stronę tak samo po odparowaniu rozpuszczalników powstaje suchy biały nalot
    i to jest smar żaden pył się go nie czepi

  5. Maciej

    masz racje robinson ja też proponował bym wszystkim ten smar w spreju wiem z doświadczenia naprawdę się sprawdza właściwie nadaje sie świetnie do innych żeczy polecam

  6. Jorgen

    Jarek-kto smaruje ten jedzie !!! Pozdrawiam!!!

Skomentuj

Please note: JavaScript is required to post comments.